
Sea Breeze üçün veb saytının hazırlanması
Premium yaşayış və istirahət kompleksi üçün funksional və estetik veb saytın hazırlanması

Bahar Store onlayn mağazasının hazırlanması
Gözəllik və sağlamlıq məhsulları üzrə onlayn satış platformasının qurulması

İydə Perfumery üçün onlayn mağazasının hazırlanması
Ətirlərin onlayn satışına yönəlik funksional və estetik e-commerce platforma
overview
SEO optimallaşdırılması, axtarış mexanizmi veb saytın reytinqini yaxşılaşdırmaq üçün bir sıra proseslərdir. Bu üsul çoxlu sayda auditoriya cəlb etməyə, satışları artırmağa və şirkətin daha tanınmasına kömək edəcək.
SEO-təşviqat dedikdə nə nəzərdə tutulur?
SEO Search Engine Optimization deməkdir. Yəni axtarış motorları üçün optimallaşdırma. Veb saytın həm istifadəçilər, həm də axtarış motoru robotları üçün daha cəlbedici olması üçün uyğunlaşdırılması və dəyişdirilməsi.
Sonuncu, öz növbəsində, səhifələri təhlil edən, axtarış sisteminin qaydalarına uyğunluğunu yoxlayan bir sistemdir. Google və Yandex fərqlidir. Və hər iki şirkət saytın axtarış sistemindəki mövqeyinin nədən asılı olduğunu sizə demir.
Axtarış sistemindəki mövqe SEO-nun ümumiyyətlə istifadə edilməsinin və bu fenomenə niyə bu qədər diqqət yetirildiyinin əsas səbəblərindən biridir.
Niyə bu gün SEO etməlisiniz
Hər gün dünyada milyardlarla insan axtarış sistemlərinə daxil olur və lazımi sorğuları yazır. Kimsə lazanyanın necə ləzzətli bişirilməsini axtarır, kimsə evinə usta sifariş etmək istəyir, kimisə dağlara səyahət üçün xizək dəsti almaq istəyir. Fərqli nişlərə çoxlu trafik var, buna görə də markanıza diqqəti cəlb etmək istəyirsinizsə, SEO sizin seçiminiz olmalıdır.
Bu cür tanıtımın üstünlüyü nədir? Məsələn, uşaqlar üçün məhsul satırsınızsa, şəhərin mərkəzində parlaq və nəzərə çarpan bir banner yerləşdirə bilərsiniz. Hər kəsə görünəcək və mütləq diqqəti cəlb edəcək, lakin mənfi cəhəti odur ki, reklamda təkcə valideynlər deyil, həm də övladı olmayanlar və ya məhsullarınızla maraqlanmayan insanlar görünəcək.
Axtarış motorları ilə hər şey bir az fərqlidir: xüsusi məqsədlərlə gəlir. Bir şəxs uşaqlar üçün mallara ehtiyac duyarsa, o, belə bir sorğuya girəcək və təklif olunan variantları öyrənəcəkdir. Beləliklə, Yandex və Google-un köməyi ilə məhsullarınızı yalnız maraqlı tərəflərə təklif edə bilərsiniz.
SEO optimallaşdırma növləri
Axtarış sisteminin gözündə böyümək üçün "yaxşı" hesab edilən saytlar hazırlamalısınız. Axtarış motoru robotlarının bəyəndiyi şeylər. Lakin müəyyən axtarış motoru alqoritmlərini bilən SEO-lar onlardan sui-istifadə etməyə başlayır. Beləliklə, düzgün və istifadəsi düzgün olan ağ texnikadan qara rəngə, ümumiyyətlə istifadə etməmək daha yaxşıdır. Əlbəttə ki, yalnız ağ optimallaşdırma sxemlərindən istifadə edərkən səhv edə bilərsiniz, lakin bunun şansı daha azdır. Ancaq Google və ya Yandex-dən sadiq münasibət və rəqəmsal sevgi əldə etmək şansı əhəmiyyətli dərəcədə çoxdur.
SEO təşviqi üsulları. İnsanların tez-tez diqqət etməyi unutduqları bir neçə məsələ:
- Birincisi, insanlar sosial media və media platformalarını unudurlar. Bu cür məzmunu təbliğ etmək də vacibdir. Axtarış motorları sosial mediaya sadiqdir və bu, yaxşı trafik mənbəyi ola bilər. Beləliklə, Facebook, Instagram, Tiktok və YouTube haqqında unutmaq olmaz.
- İkincisi, domeni daha uzun müddətə satın alın. Axtarış sistemlərinin də bunu nəzərə aldığı deyilir. Bunun sayəsində sayta inam səviyyəsi yüksəlir.
- Üçüncüsü, yalnız bir səhifə olaraq deyil, həm də fiziki bir təşkilat olaraq mövcud olsanız, Google Maps və Yandex Directory-də qeyd etməyə dəyər. Prinsip eynidir. Axtarış edən və istifadəçilər üçün əlavə məlumat mənbəyi.
- Dördüncüsü, düymələri orada yerləşdirmək üçün səhifələrin başlığından istifadə edin.
Belə kiçik bir neçə addım saytınız üçün SEO-təşviq prosesini işıqlandıra bilər.
Nəticə
SEO optimallaşdırılması üzvi trafiki cəlb etmək üçün ən vacib parametrlərdən biridir. Təqdimatda uğur qazanmaq üçün ilk növbədə istifadəçi və onların rahatlığı nəzərə alınmalıdır. Veb saytınızın aydın bir quruluşa sahib olması və hədəf sorğuda problemi həll etməyə kömək etməsi vacibdir.
Və əlbəttə ki, tanıtım üsullarından istifadə etməli və axtarış robotlarının bütün xüsusiyyətlərini nəzərə almalısınız. Rəqiblərinizi analiz edin, müvafiq əsas ifadələri seçin, klasterləşdirmədən istifadə edin, saytın texniki komponentlərini nəzərə alın və optimallaşdırmadan əvvəl mütləq audit aparın. O zaman resursunuz həm axtarış sistemləri, həm də istifadəçilər arasında tələbat olacaqdır.