Kontent xidməti
Müraciət edin
Azərbaycanda Alman İrsi layihəsi üçün veb saytın hazırlanması
Alman memarlarının Azərbaycanda inşa etdiyi tarixi binaları tanıdan mədəni irs platformasının hazırlanması

Element Lounge üçün təqdimat veb səhifəsinin hazırlanması
Premium istirahət məkanı üçün zərif və funksional təqdimat veb səhifəsinin hazırlanması

İydə Perfumery üçün onlayn mağazasının hazırlanması
Ətirlərin onlayn satışına yönəlik funksional və estetik e-commerce platforma
overview
Məzmun saytın səhifələrini dolduran məlumatdır, sadə sözlə, blog məqalələri, məhsul kartları, səhifə mətnləri, fotoşəkillər, video icmallar - semantik yük daşıyan hər şey ola bilər.
Yaxşı məzmunun əlamətləri
Saytınızdakı məzmunun yüksək keyfiyyətli olub-olmadığını, istifadəçilərin və axtarış sistemlərinin bəyənib-bəyənməyəcəyini necə müəyyən etmək olar? Gəlin bunu əsas meyarlardan keçirək.
Faydalılıq. Ən vacib meyar, onsuz heç bir savad, fotoşəkillər və şifahi krujeva mətni çəkilməyəcəkdir. Yazmazdan əvvəl özünüzdən soruşun: oxucu nəyi bilməli, almalı, anlamalı, hansı hərəkəti etmək istəyəcək? Məqsəd sırf oxucuya məlumat verməkdirsə - mövzunu mümkün qədər açıqlayın. Bir şey öyrətmək üçün - ətraflı təlimat verin. Əylənmək üçün - həqiqətən gülməli kontent yaradın.
Unikallıq. Artıq qeyd edildiyi kimi, mətnlər unikal olmalıdır, vəssalam. Unikallığı yoxlayın, 80-90% unikallıq kifayətdir.
Müraciətə uyğunluq. Axtarışda "Hamam otağında plitələr necə qoyulur?" yazırsınız, lakin saytın səhifəsində sizə lazım olan cavabı tapa bilmirsiniz. Mətndə hər şey var: kafelin mənşəyinin tarixi, plitələr necə hazırlanır, qarşınıza hamam otağının və plitələrin gözəl fotoşəkilləri çıxır, lakin heç bir xüsusi təlimat yoxdur. Bu düzgün yol deyil: istifadəçi saytınızda öz sorğusuna cavab tapmalıdır.
Optimallaşdırma. Belə bir fikir var ki, SEO-məqalələr mütləq spam mətnlər üzərindədir. Bu üsul çoxdan köhnəlmişdir: müasir mətnlər sadəcə olaraq yuxarıya çıxmaq və saytın trafikini və yeni müştəriləri gətirmək üçün optimallaşdırılmalıdır.
Optimallaşdırılmış mətnlərə aşağıdakılar daxildir:
- işlənmiş başlıqlar və H1 - H6 yarımbaşlıqları;
- Başlıq, Təsvir, Alt;
- açar sözlər, LSI, sinonimlər;
- aydın və başa düşülən struktur;
- düzgün formatlaşdırma və tərtibat.
Dürüstlük. Yazıların əsas təhlükəsi odur ki, bu mətnlər öz sözləri ilə yenidən yazılır və demək olar ki, heç vaxt doğruluğu yoxlanılmır. Oxucunu çaşdırmamaq üçün bütün faktları, tezisləri, mənbələri yoxlamaq lazımdır.
Savadlılıq. Səhvləri olan mətnlər şirkətinizə inam yaratmayacaq. Ona görə də yaxşı korrektor və ya korrektə funksiyaları olan redaktor tapmağa dəyər.
Təqdimatın sadəliyi. Mürəkkəb terminlərin bolluğu, yüksək səviyyəli üslub və çoxpilləli cümlələr mətnin qavranılmasını çətinləşdirir. Unutmayın: mətni oxumaq nə qədər sadədirsə, istifadəçinin onu sona qədər oxumaq və məqsədyönlü hərəkətə keçmə şansı bir o qədər yüksəkdir.