Digital marketinq

Müraciət edinDigital marketinq
01

overview

Bu gün rəqəmsal marketinq hədəf auditoriya haqqında dəqiq və obyektiv məlumat toplamaqla yanaşı, brend və ya məhsulun tanıtımının nəticələrini də izləyir.

Rəqəmsal marketinqin əsasları.

Əminliklə demək olar ki, rəqəmsal marketinq təkcə rəqəmsal cihazlardan istifadə edərək təşviq strategiyasının təyinatı deyil, həm də müasir marketinq alətləri ilə sinonimdir. Məsələ təkcə ondan ibarət deyil ki, bu gün istehlakçılar internetdə çox vaxt keçirirlər və onlayn olmaq üçün mobil cihazlarından istifadə edirlər.

Həddindən artıq yüklənmiş informasiya məkanında istehlakçıların diqqətini cəlb etmək çox çətindir. Bu ona gətirib çıxarır ki, insanlar yalnız öz maraq və tələblərinə cavab verdikdə şirkət təkliflərini qəbul etməyə hazırdırlar. Bu gün re-clam ünsiyyəti müştərinin gözləri qarşısında lazımi vaxtda və lazımi yerdə olmalıdır - o, həll axtarışında olduğu və daxil olan təklifləri nəzərə almaqda maksimum maraqlı olduğu anda. Bu halda şirkətin cavab olaraq istədiyi reaksiyanı almaq şansı olur.

Reklam kampaniyasını bu şəkildə həyata keçirmək üçün müəssisələr hədəf auditoriyanın ehtiyaclarını, seçimlərinin xüsusiyyətlərini, həmçinin fərdi mesajların yaradılmasını dərindən başa düşməlidirlər. Bütün bu dəyişikliklər şirkətləri öz istehlakçıları haqqında məlumat toplamaq və istifadəçiləri satın almağa vadar edən mümkün ssenariləri anlamaq üçün imkanlar axtarmağa məcbur edir.

Bu, bir çox şirkətlər üçün əsas texnologiya problemidir. Bu, bizi rəqəmsal marketinqin əsasını müəyyənləşdirməyə gətirir. Qadcetlər təkcə internetə daxil olmaq üçün istifadə olunan bir cihaz kimi çıxış etmir, burada əksər hallarda insan ehtiyacının mövcud həll yollarının axtarışı başlayır. Smartfon daim istehlakçının yanındadır. Bu, onun təkcə kosmosda deyil, həm də onlayn profilini oflayn reallıqda müqayisə etmək üçün imkanlar açır.

Beləliklə, rəqəmsal marketinqin əsas prinsipi müştəri ilə təmasda olmaq üçün onlayn kommunikasiyaların istifadəsi ilə deyil, insan davranışının xüsusiyyətləri kontekstini onunla fərdi qarşılıqlı əlaqədə toxumaq üsulu ilə bağlıdır. Şirkət tərəfindən əldə edilən məlumatlar və istehlakçı ilə qarşılıqlı əlaqə üçün əlverişli vaxtın seçilməsi, onun tərəfindən istənilən cavabın və buna görə də son nəticədə onun etdiyi alışın ehtimalını artırır.

Rəqəmsal marketinqin yaranması və inkişafı birbaşa biznesin hədəf auditoriyasına çatmaq istəyi ilə bağlıdır. Və yalnız əlaqə yaratmaq üçün deyil, həm də onu effektiv etmək üçün. Bu mənada reklamın rəqəmsal növü ənənəvi marketinq yanaşmasından heç də fərqlənmir. Sadəcə olaraq, istehlakçılarla qarşılıqlı əlaqənin yeni texnologiyası artıq biznesə gözlənilən nəticələri verə bilməyən köhnəlmiş texnologiyanı əvəz edir.